18 Mayıs 2011 Çarşamba

Karışık şeyler yazabilirim bugün..

Merhaba dostum,yine ben geldim..Kırık dökük ben işte..Alış artık bana emi blogcuk..Herkes gibi renkli değilim belki..Belki pırıl pırıl bi hayatım yok,öyle anlatacak güzel hikayelerim,yaşanmışlıklarım yok..Ama sana karşı olduğum gibi olacağım için beni sevebilirsin ;) Her neyse gelelim bugün yazmak istediklerime..Bugün yani şuan ne yazacağımı bilmiyorum aslında..İçimden geçen yazmaya dair bişey de yok..Kafam o kadar karışık ve ruhum o kadar bitkin ki..Ama açıp tuşun ucuna gelecek bikaç söze bırakmak istedim kendimi..Ne tuhaf değil mi..Belki de benden daha deli daha vahim nelerini gördün sen..Beni de görmek zorunda kaldığın için üzgünüm..Çok duygusalım şu ara..Aslında genelde öyleyim ama bazen artıyor duygusallığım..Hayat böyle işte herkes bilir.. Çok üzgünüm aslında biliyo musun..İçim korku endişe ve meraklarla dolu..Kapkarışık mı karmakarışık mı ne derler ya hani öyle bişeyim ..Hatta içimi döksem sana kimbilir neler çıkar..Ama o kadar açık olamam..Hergün  başka şekillerde geliyor bilirsin ama benim hayatım öyle tuhaf ki gördüklerimi yalnız ben yaşıyorum..Dışardan bakıldığında sessiz sakin iyi hoş kızım belki hatta çoğunun gözünden gizemli fakat yine de basit olduğumu yada öyle görmek istediklerini biliyorum..Belki de öyleyim çünkü insanların değer yargılarına bakıldığında o kadar somutlaşıyor değer verilmesi gerekenler ..Hiçbizaman onlar gibi olamadım bana kalırsa olamam da..Ben nasılım kendi gözümde bunu milyonlarca kez düşündüm düşünürüm de çünkü insan hayatının her evresinde başkalaşım geçiriyor,değişiyor..Ama değişmeyen yada değişmemesi gereken bazı şeyler de var hayatta insana dair,insanlığa dair..Bence bu insanlık denen olgudur..İçindeki taşıdığın güzellikler..Evet insan öldürmemeli vicdanını,iyi niyetini,temiz duygularını..Ben de içimde sakladığım istesem de istemesem de söküp atamadığım bazı özellikler taşıyorum dostum..Bazen isyan ettim bazen nefret ettim kendimden ama sonunda gördüm ki onlar benden ben onlardan ayrılamam..yani değiştiremediğim bana has yada benim parçam kısacası beni ben yapan değerleri,özellikleri söküp atamam..Ben varolduğum sürece benimle olmaya mahkumlar evet..Taşıdığım bu özellikler yani beni taşımak ve yaşamak o kadar zor ki dostum..Neden ben böyleyim diye çok sordum kendime..Ama bu benim böyleyim işte..Cevap hep aynı,geldi ve beni buldu ve ben oldu bu özellikler..Mevla böyle takdir etti..Eğer umudum olmasaydı geleceğe dair..Eğer umudum olmamış olsaydı ilahi takdirlere dair ve yarına dair.Bugünlere gelemezdim gelmezdim gelmek istemezdim..Yada bu gelen şimdiki ben olmazdı.. neyse dostum bugünlük bu kadar olsun..hoşçakal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder