22 Mayıs 2011 Pazar

Yine değiştim sanırım..

Az önce yazdıklarımı okudum da, ne kadar basit geldi gözüme.Güzel duygular,biraz karışık olanlar ve sade olanlar yani biraz da basitlik dediğim gibi.Evet görünen o ki değişiyorum.Bugün bunları farketmem ilerlediğimin göstergesi olabilir.Yıllar süren değişimler geçiririz hepimiz fakat ben kendimdeki değişimlerin daha hızlı bi şekilde gelip beni bulduğunu düşünüyorum,bunu hissediyorum.Düşündüklerimi ifade ederken kullandığım kelime hazinem ne kadar zayıf bir dile sahip..Hayır bundan hiç hoşlanmadım.İstiyorum ki daha başka suretlerde ifade edeyim düşündüklerimi,üslüp,tarz daha farklı olmalı diyorum..Okumalıyım,yazmalıyım,yazarken diğer taraftan okumalıyım..Sadece okuduğumda yazma yetimi kaybettiğimi düşünüyorum..O halde birlikte yürütmeliyim..Yapacak işlerim hiç bitmiyor..Beynim pazar yeri gibi habire alışveriş hesaplaşma,cümbüşler,kalabalıklar..Gitmeliyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder