26 Mayıs 2011 Perşembe

Zamanın içinden geçerken ben..

Zaman çok hızlı geçiyor..ben de zamanla yarış halindeyim şu ara..Proje,tez,dersler ve ekstra işler vaktimi bilmem kaça bölüyor..Şu dönemde yapmam gereken ne varsa hiçbirini es geçmeden yapmam ve bitirmem gerek.Okul bitti artık en azından bugün okuldaki son dersim bitmiş oldu.Haftaya final haftam ve sonraki hafta..10 haziranda lisans hayatım inşallah bitmiş olacak..Daha sonra onbeş günlük stajım ve diplomam ile alıp başımı gidebileceğim ;) Bakalım bundan sonraki dönemler bana neler getirecek ve neler götürecek..Hayırlısı bakalım..Hayat güzel aslından ama yorucu,tempolu bi hayatım var şu dönemler..Her türlü yaşam olayları ile türlü türlü sınavlardan geçip gittikçe yeni bir kişiliğe bürünüyorum sanırım..Sanki aslında özümde olan şeyi buluyorum..Tüm bu yaşadıklarım gerçek kimliğimi açığa çıkarıyor ve olmam gereken insana dönüşüyorum..

Bahsetmek istediğim çok fazla konu olmasına rağmen bir kaçına değinmek istiyorum..Benim blog sayfam hakkında..Bir sürü blog takip ettim,baktım,inceledim..İnsanların blog yazarken,oluştururken ki düşünceleri çeşitli.Kimi politik,kimi magazin, kimi reklam, kimi spor, kimi bilim,kimi sinema, kimi kişisel paylaşımlar ve diğer bir sürü farklı konularla dolu..Benim gibi sadece günlük vari yazanlar da var..Benim blog oluşturma amacım ise; sadece yazmaktı..Zaman ne getirir ve nasıl değiştirir bilemem ama yazı konularım üç aşağı beş yukarı aynı; otobiyografi niteliğinde biraz, biraz da deneme niteliğinde..Tarzım böyle hayatımın bu dönemlerinde..Herneyse zaten yazma amacım gördüğüm yaşadığım şeylere dair belki sıkıntı belki mutluluk sadece kendi hissettklerim ve düşüncelerimden ibaret..Yazıyorum çünkü yazdıklarımı tekrar okuyup zaman içindeki değişimlerimi,eksiklerimi,fazlalıklarımı daha iyi görmek için..Böylece kendimi daha iyi tanıma ve takip etme şansı elde ettiğimi düşünüyorum.Üstelik yazmak beni rahatlatan bir eylem..Su gibi akıp giden zamanın içinde o anların kalıcı bişeyler bırakması hoşuma gidiyor.. Her neyse bu konuda şimdilik söylemek istediklerim bu kadar..Finalleri de başarıyla atlattıktan sonra daha başka planlar ve yaşamın sunularıyla yine yazmaya devam edeceğim kısmetse..Şimdilik eyvallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder