18 Haziran 2011 Cumartesi

Bugünüm

Bugünüm güzel hislerle dolu..Geleceğe dair umutlarımın had safhada olduğu birgün..Bi insan hayatında kaç kere karşısına çıkabilecek en güzel fırsatlarla karşılaşabilir ki..İşte ben son günlerde karşıma çıkabilecek en iyi iş fırsatıyla karşılaştım..Türkiye'de ve dünyada aranılan bir mühendis olmak üzere yetiştirileceğim harika bi fırsat avuçlarımda duruyordu ve ben dün ilk adımı attım..Başvuru formunu büyük bi heyecanla doldururken geleceğin bana en güzel fırsatlardan birini sunduğu heyecan ve getirdiği hayallerle doldum ve taştım..Gece yarısına kadar gözüme uyku girmedi ve zorla uyuttum kendimi..Eğer olursa elemelerden sınav ve mülakattan başarıyla geçersem yurtdışında yaklaşık on yıllık bir eğitim ve staj imkanı ve beraberinde harika olanaklar beni bekliyor..Türkiye'ye döndüğümde ise tabiri caizse dizginlemez bi kaplan gibi işimin uzmanı olacağım inşallah..İşte rüyalarım,işte yeni hayatım böylece yepyeni bi hikaye başlayacak benim için..Hayatımda hiçbişeyi bu kadar çok istemedim..Eğer olursa Allah'ım çok ama çok bahtiyar olacağıma inanıyorum..Benim gibi birinin hayattan istediği şey tam da ona kapısını aralamışken bundan daha heyecanlı olamazdım..İdeallerim, hiç bu kadar can bulmamıştı..Allah'ım lütfen başarıyla tüm aşamaları atlatıp hikayemi başlatmama izin ver..Ben bunu yapabilrim çünkü istiyorum..Hatta bugüne kadar bundan daha fazla istediğim bişey olmamıştı..Eğer olursa sevgili dostlar,tüm maceralarımı sizinle paylaşcam burada zaman zaman..Şimdilik hoşçakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder