2 Haziran 2011 Perşembe

Ne çok özledim seni..

Ne çok özledim seni..Ne çok istedim alıp başımı uzun süre kaybolmayı ortalıktan..Prangalardan kurtulup sadece ben olarak kendim olarak yaşamayı..Kendim olmamın kimseye dokunmadığı,yargılanmadığı bi dünyayı..Kendimi bi sana anlatayım uzun uzun istedim..Sen baktın mı bana bir ben bileyim istedim anlatılanı..Bana özel bir sen ve sana özel bir ben olmayı..Karanlıklar basmışken tam, yolumu aydınlatan ışık olmayı ve yolunu aydınlatan ışık olmayı..Ne çok istedim katıksız seni bulmayı..Tüm karmaşalardan uzak cennete açılan bir kapı olmayı ve cennetlere uzanan yollara giden bir sen bulmayı bu dünyada, o anda,o zamanda..İsteklerimiz bitmiyor,körlüklerimiz bitmiyor nankörlüklerimiz bitmiyor ama biz sürekli bitiyoruz..Sen yoksun ve ben yokum sen yokken..Sana bağlı bir düğümle yaşadığımı bilmedim çok zaman..Sonra farkettim ki kader diye bir mevhum daha var planlardan ayrılan..Görülen yaşanılan pek çok yalanın arasına karışmış kaderler var yalanları hiçe sayan üstelik yalanları da kader yapan..Bilmediğim pek çok şey  gibi seni de bilemedim..Bir türkü tutturmuş gidiyordum bazen ağıtlaşan ve ağırlaşan..Derken bir ses duydum; herşeyimi yeni baştan yazan ve bana kim olduğumu haykıran..Ne çok özledim seni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder