14 Haziran 2011 Salı

Güzel bir bugüne uyandım ;))

O kadar yorgunluktan sonra güzel bir güne hiçbir stres olmadan uyanmak çok hoş bi duygu gerçekten..Yaşamak güzel..Hele yorulduktan sonra dinlenmek bunu haketmek herşeyi unutturuyor insana..Kardeşlerimle kahvaltımı yaptım çayımı içtim,keyif yapcam bugün :)) Herkese tavsiyem şu benim ve kendime daha fazla söylemek istediğim ; çalışmalıyız; mutlu olmanın birinci yolu hedefler koyup kendimize ama mutlu olacağımız,istediğimiz hedefler olmalı ki çalıştıkça başaralım ve başardıkça daha rahat nefes alalım,hayatın ne kadar anlamlı olduğunu görelim..Gerçekten düşününce insanın gayesiz, başıboş yaşamasıdır hayatımızı solduran ve bizi..Eğer düşünen bi beyni varsa kişinin ve içinde yanan bi ateş ve kafasında bir ses ; bişeyler yapmalıyım.. diyorsa eğer, yaşamın sadece eğlenceden ibaret olmadığını asıl mutluluğun güzel ve anlamı olan amaçlar için çalışması gerektiğini bilir,anlar, hisseder.. Herkesin çalışma dozu şekli ve payı farklıdır elbette ve yaptığından alacağı tat ayrı..Önemli mi.. Kim ne kadar ne için çalışmak istiyorsa (yeter ki aydın yarınlar için olsun) o kadar yapsın,öylece mutlu olalım hep birlikte..Bi kelebek etkisini asla küçümsemem ben.Kutupta bi kelebek kanat çırpsa ekvatorda fırtına oluşur mu oluşur elbette..Ama buguün ama yarın..Bi kelebek olmalıyım,olmalıyız diyorum..Madem yaşıyoruz bu dünyada hep birlikte ve başka sahip olduğumuz bi dünya da yok, öyleyse bize düşene sımsıkı sarılıp yok etmek için değil var etmek için çırpmalıyız kanatlarımızı..Varlığımızı yıkarak değil yaparak göstermeliyiz..
Herkesi kendi çapında kelebek olmaya davet ediyorum.. Sevgi ve saygılarımla sevgili kelebek adayları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder