4 Şubat 2011 Cuma

ne yazsam bilmiyorum

Bu ara canım çok sıkkın,koca bi boşluk var içimde sanki ve yerlerini tek tek sıkıntılar kaplamış gibi..bişeyler yapmak istiyorum yapmaya çalışıyorum da sanki ama yapamıyorum da çoğu zaman..Herşeyden sıkılıyorum ben,herşey bi süre sonra anlamsızlaşıyor ben de ..Ne biliyim bu insanoğlu çok mu nankördür çok mu şumarıktır ben de onlardanım sanırım..Bu durum hiç hoşuma gitmiyor tabiiki..Bişeylerde kök salmak istiyorum ben de..Bi yazar olmak en büyük hayalim mesela,çünkü yazmayı hayatı kendimi,hislerimi düşüncelerimi yazmayı seviyorum çünkü..Bazen kendimi süper hissediyorum bazense bi çöplük gibi..Bazen dünyayı ayağa kaldıracak kadar güçlü ve farklı bazense bütün dünyanın nefret edttiği biri gibi..Herkes mi böyledir ben mi diye soruyorum bazen ama görüyorum ki herkes düz bi yolda yürüyor gibi..Herkes yaşantısından mutlu kendinden emin,hayatta istedği çok büyük şeyler yok yada çaktırmıyorlar..Bense başkayım işte..Hep ruhum başka şeylerin peşinde..Tanıdığım yüzler duyduğum sesler bisüre sonra hayal kırıklığına uğratıyor beni..Acaba çok mu kibirliyim diyorum kızıyorum kendime..Ama insan içine çıktığımda hep burun kıvırıp geçen başkaları ben değilim..Her neyse koptum şu an..sonra devam ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder